Makluman: Penamatan Pembayaran Cek untuk Pengguna.

Makluman: Penamatan Pembayaran Cek.

Ketahui info lanjut.

Berikut ialah perkara yang anda perlu lakukan untuk menukar fibre anda ke Maxis

Fibre Transfer Request
  1. Semak ketersediaan Maxis Home Fibre di kawasan anda di https://www.maxis.com.my/ms/broadband/coverage/
  2. Kunjungi Kedai Maxis atau ejen sah berdekatan; atau tinggalkan butiran anda melalui pautan berikut untuk kami menghubungi anda: https://www.maxis.com.my/en/broadband/maxis-fibre/
  3. Langgan pelan Maxis Home Fibre pilihan anda, dan pemasangan dijangka siap dalam tempoh 14 hari bekerja
  4. Kosongkan semua bil tertunggak dengan pembekal perkhidmatan sedia ada anda (termasuk yuran penamatan awal atau penalti kontrak, jika ada) dalam tempoh 10 hari selepas pesanan Maxis Home Fibre anda dihantar

Nota: Untuk memastikan perkhidmatan internet di rumah anda tidak terganggu, jangan tamatkan perkhidmatan anda sebelum pemasangan Maxis Home Fibre selesai